вівторок, 14 квітня 2015 р.

ЗНО 2015. Скачати комплексне видання з математики.

ЗНО 2015 Математика, комплексне видання 2015 р. А.Р. Гільперіна та ін., Харьков
Видання укладено відповідно до програми ЗНО з математики і складається з трьох частин.
Частина І — довідник з математики — охоплює весь шкільний курс математики. Систематизовано не тільки теоретичний матеріал, а й основні типи завдань і методи їх розв’язування, подано приклади.
Частина II містить тренувальні вправи базового рівня за всіма темами програми ЗНО та відповіді до них.
Частина III містить 16 тестів, розроблених відповідно до формату ЗНО. Наведено бланки відповідей, розв’язання значної кількості завдань, відповіді; для зручності є посилання на короткий математичний довідник, що містить найбільш уживані формули. Видання дозволить системно оновити та поглибити знання й ефективно підготуватися до ЗНО.

3 коментарі:

  1. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    Plus, getting it set up is as simple as 1, 2, 3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some push button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products for you!

    So, do you want to start making money?

    Check it out here

    ВідповістиВидалити
  3. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув пару пропозицій щодо нерухомості до остаточного придбання, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Мр, Бенджамін Лі Контактна інформація.
    через WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити