Результати державної підсумкової атестації випускників шкіл, що цього року відбулася у формі зовнішнього незалежного оцінювання, засвідчили низькій рівень підготовки учнів 11-х класів.
Про це під час прес-конференції, що була присвячена підсумкам проведення ЗНО з української мови і літератури, повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.
Зокрема, він зазначив, що за результатами державної підсумкової атестації 19 % випускників отримали оцінку від 1 до 3 балів за дванадцятибальною системою оцінювання.
Також, за словами директора УЦОЯО, лише 158 учасників за тест базового рівня отримали 200 балів або 0,06 % від загальної кількості тих, хто брав участь у ЗНО.
"Максимальну кількість тестових балів, що складає 104 – набрали лише 12 осіб на всю Україну, а лише 15 осіб отримали 200 балів за тест поглибленого рівня", - зазначив Лікарчук.
Серед 21 тисячі абітурієнтів, які складали тест поглибленого рівня також не виявилося жодного, хто набрав 136 балів - максимальну кількість тестових балів.
Окрім цього, результати тестів показали, що переважна більшість абітурієнтів не може письмово висловлювати свою думку, бо лише 334 учасника набрали 20 балів – максимальну кількість за завдання, що визначає це вміння.
"Високий рівень навчальних досягнень державної підсумкової атестації з української мови і літератури показало всього 11 % випускників шкіл, а 19 % - отримають оцінки - "1", "2" або "3" з української мови і літератури за 12-бальною шкалою, бо мають початковий рівень підготовки", - повідомив Ігор Лікарчук.
За його словами, за результатами ДПА середній рівень знань з української мови і літератури мають 41% випускників шкіл, а 29% – достатній, що свідчить про низький рівень підготовки.
За висновками Українського центру оцінювання якості освіти, освітні заклади, що мають "гучні" назви не забезпечують належний рівень знань.
Зокрема, у спеціалізованих школах 6,7 % випускників показало початковий рівень знань з української мови і літератури, у колегіумах -7,5%, гімназіях - 4,9% випускників.
Як відомо, незважаючи на позицію УЦОЯО щодо визначення порогового бала та висновки 9-ти експертних груп з різних регіонів, які шляхом використання методик - В. Ангоффа та К. Беука та математично-статистичних розрахунків дійшли висновку про необхідність встановлення порогового бала "склав / не склав" на рівні 25 балів, експертна комісія знизила пороговий бал до 22, збільшивши кількість осіб, які братимуть участь у вступній кампанії.
http://osvita.ua
Про це під час прес-конференції, що була присвячена підсумкам проведення ЗНО з української мови і літератури, повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.
Зокрема, він зазначив, що за результатами державної підсумкової атестації 19 % випускників отримали оцінку від 1 до 3 балів за дванадцятибальною системою оцінювання.
Також, за словами директора УЦОЯО, лише 158 учасників за тест базового рівня отримали 200 балів або 0,06 % від загальної кількості тих, хто брав участь у ЗНО.
"Максимальну кількість тестових балів, що складає 104 – набрали лише 12 осіб на всю Україну, а лише 15 осіб отримали 200 балів за тест поглибленого рівня", - зазначив Лікарчук.
Серед 21 тисячі абітурієнтів, які складали тест поглибленого рівня також не виявилося жодного, хто набрав 136 балів - максимальну кількість тестових балів.
Окрім цього, результати тестів показали, що переважна більшість абітурієнтів не може письмово висловлювати свою думку, бо лише 334 учасника набрали 20 балів – максимальну кількість за завдання, що визначає це вміння.
"Високий рівень навчальних досягнень державної підсумкової атестації з української мови і літератури показало всього 11 % випускників шкіл, а 19 % - отримають оцінки - "1", "2" або "3" з української мови і літератури за 12-бальною шкалою, бо мають початковий рівень підготовки", - повідомив Ігор Лікарчук.
За його словами, за результатами ДПА середній рівень знань з української мови і літератури мають 41% випускників шкіл, а 29% – достатній, що свідчить про низький рівень підготовки.
За висновками Українського центру оцінювання якості освіти, освітні заклади, що мають "гучні" назви не забезпечують належний рівень знань.
Зокрема, у спеціалізованих школах 6,7 % випускників показало початковий рівень знань з української мови і літератури, у колегіумах -7,5%, гімназіях - 4,9% випускників.
Як відомо, незважаючи на позицію УЦОЯО щодо визначення порогового бала та висновки 9-ти експертних груп з різних регіонів, які шляхом використання методик - В. Ангоффа та К. Беука та математично-статистичних розрахунків дійшли висновку про необхідність встановлення порогового бала "склав / не склав" на рівні 25 балів, експертна комісія знизила пороговий бал до 22, збільшивши кількість осіб, які братимуть участь у вступній кампанії.
http://osvita.ua
Доволі великий відсоток, нажаль..
ВідповістиВидалитиТреба готуватись наполегливо і заздалегідь. І на онлайн-тестах ЗНО не завадить потренуватись на протязі року. Тим більше, що їх зараз безліч, наприклад, ось: http://zno.ua/online-testi-zno.html
О, ще можу поділитись посиланням на онлайн-платформу, де можна до ЗНО готуватись - http://online.zno.ua/
ВидалитиYour Affiliate Profit Machine is waiting -
ВідповістиВидалитиPlus, making money with it is as simple as 1..2..3!
Here is how it all works...
STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to push
STEP 2. Add PUSH button traffic (it takes JUST 2 minutes)
STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all by itself!
Are you ready to make money ONLINE??
Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE